Semester

Fick säga åt mig själv igår att inte boka upp alla dagar på semestern
från klockan 08.00 till 23.00...blir för jobbigt då.

Måste vila lite också...

Denna förmiddag ska vara skööööööööööön å luuuuuuuugn å fiiiiiiiin.

Igår var en insane dag så jag måste kompensera lite.

  • Jobbade på förmiddagen
  • Hämtade släpkärra
  • Hjälpte far att köra kvistar till återbruket
  • Gick ner på stan och lunchade med Danne
  • Åkte med Elina och köpte Ipod
  • Satt i soffan en liten stund...
  • Ner på stan och tog en öl med Anders
En sån där 08.00-23.00 dag...
Idag behöver Otto vila sig lite känner jag....

Snorig är jag också...aldrig kul....
Lite sugen på att jamma dock...ska försöka få tag på några offer

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0