Tha people

Människor man möter i livet kommer alltid att förvåna en tror jag...

Det blir ju både åt det positiva och negativa hållet.

Om jag tänker på den senaste tiden så har folk både överraskat positivt och negativt.

När någon visar upp negativa sidor eller visar sig inte vara den person man trodde
blir man besviken, ledsen, arg...om det var någon som betydde något.
Man känner sig dum, utnyttjad eller likande för att man inte såg de sidorna innan.
Dock kommer man inte sakna den människan i sitt liv eftersom den personen
man en gång gillade inte finns kvar uppenbarligen.
Kvar finns bara en frustration och besvikelse.

När någon visar sig från en bättre sida än man visste....känns det bara bra.
Ibland kan det ju vara så att man visst känner på sig att det är en bra person
men när denne plockar fram de där sidorna just i rätt lägen blir allt ju bara
helt grymt....helt grymt....
....personen växer något oerhört!

Tips: Tala om det för den berörda! (det har jag gjort)

------------------------------
------------------------------

Jag har fått en telefon-kompis....det är en märklig känsla.
Någon som man går oerhört bra ihop med men som man inte ens träffat.
Otroligt skum känsla men ändå rätt najs....
....så långt bort men ändå så har man behov att prata nästan varje dag.
Coolt faktiskt....hoppas vi kan ses snart.

---------------------------------
---------------------------------

Har legat sjuk i två dagar...vad det nu är. Linda har fått samma skit så det är
förmodligen Isa-baciller som föräldrarna har drabbats av. Nåja...
Sjuklig trötthet, snor, tung i kropp och huvud...dock ingen feber...men orkeslös...
Hoppas på bättring imorgon....vill komma ner på stan och klippa mig...
Ska fråga om det går att få samma frilla som Antonio Banderas i Zorro som jag just sett.
Det vore coolt!

Am gånna pracktiss ån maj spannisch accent allsoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0