Trött på spikmattan

Är så fruktansvärt trött......

...hela tiden....

ändå svårt att sova...

Man kan tycka att man skulle ha tid att sova när man inte jobbar så mycket
men vette fan hur det där hänger ihop egentligen....

Börjar bli dags att få till stånd nån slags plan om framtiden också...

Planer finns till döds men det måste komma konkreta saker ut av det också...

...och det ligger inte alltid i mina händer tyvärr...

...men skam den som ger sig...bara att jaga vidare....

Behöver besked om vissa saker snart känner jag...

...kan nog vara orsak till tröttheten...ovissheten....

I morse gick jag upp pga att Isa skulle på kalas på Tom Tits
med avresa strax efter klockan 9.

Just i morse hade jag kunnat sova hur jävla länge som helst.
Varför är det ofta så där...

Typ på helger när man är ledig har jag svårt att ligga kvar och sova
men vardagar när man ska jobba går det fantastiskt bra....då vill man inte gå upp alls...

Måste köra den gamla beprövade metoden som jag vet funkar för mig...
och det finns bara ett sätt...Lägga sig tidigt...

Men hur kul e de?

Jag är ingen morgonsovare och undrar om jag nånsin kommer att bli....troligtvis inte.

Igår lånade jag en spikmatta av min bror, la mig på den i hallen och somnade som en stock.
Hade mobilen bredvid huvudet, den hade ringt men jag hörde ingenting.

Isa sa efteråt: "Guuuuuuuud va du snarkade pappa, du har aldrig snarkat så där högt"

Blir nog till att ta ett race på den där mattan varje dag så man kommer i form.

Känner att min skål med energi är ganska tom hela tiden, kroppen är trött, trött...
vet inte vad jag ska få ny ifrån...försöker vila, sova, motionera men men...
...det är nåt annat som suuuuuuuuuuuger ur skålen hela tiden...

Fler timmar per natt blir nog första medicinen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer whisky funkar det också :)

2009-12-05 @ 12:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0