Det är dags nu

Fiiiiiiint väder idag, soligt och fint....och snön smälter så det grusar sig
under fötterna när man går....känns som det närmar sig....

Korp-säsongen!!!!!

Fick mail i veckan om att anmäla intresse.
Jag svarade fort som in i helvete.

Korpen är suveränt. Bäst!

Åt lunch med Cheyenne idag. Det var trevligt. Hon är skön att hänga med.
I like!

Råkade slinka ur mig att jag blev sugen på att springa när snön försvinner
från trottoarerna....fick äta upp det när vi pratade på eftermiddan...
...så det var bara att bege sig ut....hmm....

Vilken jävla häst-kondis.....NOT....

Kära nån säger jag bara....

Tur att det är några månader kvar till korpen börjar....
...men jag kan säga att det är dags att börja köra.
Det är dags nu!

Helgen ska äganas åt att inte supa hejdlöst utan att ta det lagom,
hinna slappa, träna och bara vara. Behöver jag känner jag!

Nästa helg bär det av till  Thomas i Göteborg!!!!
Det kommer bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0