Det händer saker

Mycket saker.....men liksom....det är nåt som är skumt.

Är på så jävla bra humör!

Jag njuter för närvarande vilket är väldigt, väldigt skönt.

När jag nån dag går ner i en svacka så tillåter jag mig att vara där,
känna efter, vara lite tjurig helt enkelt, känna att det är okej att vara det.
Det jag lyckas med förnärvarande är att lyfta mig ur det och få tillbaka
glädjen igen. Acceptera att saker kan kännas jobbiga och kunna ta
mig vidare ur dem.

Om jag skulle jämföra med hur folk berättar hur de haft det och saker
de varit med om så ligger man ju helt klart i lä....

Jag tycker om att lyssna, tycker om att sätta mig in i hur andra känner
och hur andra har det. Igår kväll var det så.
Sent och mycket intressant te-drickar-samtal.

Det är högt tempo varje dag med jobb, barn, tider med mera men jag
känner just nu att jag har balans i att hitta tid för att återhämta mig,
slappna av och ägna mig åt saker samt träffa vänner som jag mår bra av.
Det är viktigt!

Klart att jag kommer tappa balansen igen och inte veta riktigt bak eller fram,
ut eller in....det gör alla då och då....men just nu tror jag på att jag har verktyg
för att få mig själv på fötter igen. Saknar jag det själv har jag folk som finns
där för mig och det känns super!

Kommentarer
Postat av: Thomas

vet du,,,,,snart är det gbgresa! =)

2009-02-18 @ 19:29:20
URL: http://www.tsound.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0