Ibland blir man så knäckt

Igår var jag på rätt bra humör när jag och Isa åkte hem.

Jag: Jag är ju typ snyggast i världen. Är det inte konstigt att inte alla tjejer
är kära i mig då?
Isa: Nä det är ju inte så konstigt
Jag: Nähä, varför då då
Isa: Det är ju för att du har barn
Jag (chockad): Va????
Isa: Det är för att du har barn, pappa
Jag: Men varför skulle hon bry sig om det då?
Isa: För att hon vill vara själv med dig
Jag: Men hon kan ju vara själv med mig när du är hos mamma och
sen får ju hon vara med båda oss.
Isa: Nej, för hon vill va med dig hela tiden.
Jag: Men hur ska jag göra då då?
Isa: Det vet väl inte jag.....du kan ju leta i England
Jag: Varför då?
Isa: Jag tror att de är lite snyggare där

Ibland blir jag bara så chockad över hur mycket den lilla fröken tänker och vad som
tycks röra sig i hennes lilla huvud. Konversationen gör mig ju egentligen ledsen,
när jag tänker på den, skriver den och läser den...
....men man får ibland tänka ett steg längre....vad hon tänkte på när hon sa det....
....där kan man hitta lite olika svar....
Jag kan nog relatera till olika saker men blir ändå lite berörd över den bild hon har.
Lill-tuffsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0