Lördag

Igår var vi på Vallby på nån slags familjedag.

Pettson var tydligen där, likaså Filiokus Fredrik....nåja....
inte där vi var i alla fall.

Jonas var tydligen där också med Anton.

Det var några till där faktiskt. Typ en hel hög.
Längesen jag så många familjer på ett och samma ställe.
Otroligt.

Träffade Cheyenne efter ett tag. Det var kul! :D

Janne, Nell och Em kom dit och följde sen med hem och fikade lite.
Länge sen vi sågs faktiskt. Det var skojsigt.

Isas kompis Tone skulle sovit här men var förkyld och hängig så det
blev en pappa och en dotter i soffan som tittade på Melodifestivalen.
Båda somnade klockan 21 när låtarna var slut....

Amazing...

...fantastiskt att det ibland känns som man lever två olika liv beroende på
när man har barn eller inte....eller det kanske inte är så konstigt ändå...
....men jag kan känna mig lite kluven ibland.

Hur som helst trivs jag jävligt bra nu, allmänt, så då ska det få vara så.

Nalle Puh får ligga kvar uppe på hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0