Tha week

Vi gillar högt tempo här.....in tha Ottosson world.....

Jobbat och slitit denna vecka. Abnormalt många kundmöten för att hitta
nya affärer och affärskontakter....riktigt kul faktiskt....

Gillar verkligen det där med försäljning och marknadsföring etc...
....framtida branch????

Jag hade svin-kul i onsdags då jag käka mat med Peimer och sen kikade
på hockey hos Jonas....skoj var det....En liiiiiiiiiiiiiiiiten öl efteråt på billan....

Torsdagskvällen bjöd på ett mingelparty på ett företagsevent för inbjudna
till Lövuddens konferensanläggning.
Bra planerad kväll, intressanta möten....både jobbmässiga och privata....

Fredagen inleddes med frukostmöte med Företagsmötet.se
stadshotellet i Västerås där Rix MorgonZoo sände live.
Frukost + mingel med massa företagare från orten. Interssant och givande.

Fredagskvällen inleddes efter jobbet när jag hämtade Isa hos hennes mamma.
Blev kvar och pratade en del....viktigt, givande....hmmm....shit, det känns himla
bra varje gång vi kan prata om saker som förbättrar sammarbetet och kan
bearbeta det som varit. När vi kan prata ärligt och på ett bra sätt.
Jag uppskattar det mycket!!!!

Isa och jag åkte och hämtade Stephan, fixade lite mat på Spicy Hot och åkte
hem och åt tillsammans. Skit-trevlig kväll med öl, vin och god mat.

Helgen ser lugn och fin ut som barnhelger brukar vara.
Kommer hinna få undan här imorgon, tvätta, diska, städa.
Imorgon kväll kommer Pernilla och kikar på melodifestivalen med oss.
Eventuellt ansluter någon ytterligare.

Förresten är det Alla Hjärtans Dag imorgon....

....hur nära måste man vara för att dela ut hjärtehälsningar undrar jag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0