The feeling wasn't there

Nån slags åkomma som liknas vid typ influensa/feber/maggrejs har
smygit omkring sedan i fredags morse.

Var ute å festade på hockeyn i fredags, vilket funkade bra ändå.
Kom hem relativt tidigt.

Vaknade i lördags med årets huvudvärk, kändes som jag hade blivit
överkörd av en karavan med truckers....well, well....

Piggnade på mig framåt lunch, gick ner på stan en sväng, träffade
Roger och sen Pernilla

Tröttheten slog mig sen som en käftsmäll....nån slags feberkänsla utan feber.

Ville som fan, och hade lovat några att komma på fester och konserter igår
så jag åt mat hos päronen först med bror och Viktoria.
Kände mig helt förstörd och seg, ville bara sova.

Masade mig ner till Roger och satt å hängde med honom och Daniel en stund.
Gick sen förbi Pernilla innan konserten på Sigurdsgatan med BMC Spleen.

Hem direkt sen och sov, gott och länge.
Mådde så jävla illa igår kväll så jag tänkte att jag skulle bli lite magsjuk eller så
men det ville liksom inte sätta fart....kanske var lika bra....
...känns lite bättre idag men är fortfarande oerhört trött trots en relativt nykter kväll
och mycket sömn....

Men jag fick i alla fall uppslag till en ny låt igår:
Some Days Aren't Even Worth To Be Called A Day

Nu en promenad och sen hämta Isa

Kommentarer
Postat av: Lena

Otur om du blir sjuk. Vi har legat i vinter-kräk-sjuka hela veckan här hemma. Inte kul.Fyra dagar tog det för oss att bli bra igen, men nu är vi på G. Krya på dig.

2009-02-01 @ 13:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0