Veckan

Helt otrolig vecka....det har hänt så sjukt mycket....

Så väldigt mycket känslor....positiva, helt otroligt glada...men sen utbytta till
både någon form av ilska, besvikelse för att sedan blir mer av någon slags
förvåning och förundran....

Det var en av de häftigaste veckorna på riktigt länge, verkligen.

Hade sjukt kul på bortamatch i onsdags i hockey
Bofors-VIK när vi fick se VIK säkra en plats i kvalserien.
Riktigt kul!

Har hängt med Cheyenne en del.
Blir smittad av hennes energi och känner mig glad när vi ses.
Det är ju de personerna man ska hänga med som får en på bra humör.

Det har hänt andra saker som har bidragit till ned-sidan av veckan
som jag inte riktigt vill nämna exakt vad de går ut på....
Det har blivit mycket funderande....mycket funderande....
Nya situationer som jag måste anpassa mig till.
Eller hålla mig undan ifrån....inte helt lätt att komma till rätta med
vart man står alltid.
Nånstans inuti känns det som det börjar lägga sig, men mycket blev
väldigt uppochner-vänt denna vecka.

Kanske var lika bra att nåt hände förresten....
Sista tiden har känts seg tycker jag.
Det går ju alltid periodvis hur det funkar att vara själv.
Just nu är det ganska trist faktiskt. Vet inte varför.
Jag vantrivs inte på nåt sätt, men det är tråkigt bara.

När jag kan sätta mig och reflektera så är det ändå intressant hur
saker och ting ter sig. Man lär sig alltid saker om sig själv.
Hur man funkar, hur man reagerar på olika situationer, vad man står
och vad man vill. Man kan ta lärdom av allt. Det är jag övertygad om.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0