En stycke arbetsvecka....

....som om den va från nån annan planet....

Nya uppsägningar, totalt 7 besked att dela ut på min grupp....

...ingen höjdare....verkligen inte....

Man känner personerna, vet deras status i livet vilket gör att
man vet redan innan att vissa besked är jäääääävligt jobbiga att ge.

Denna omgång inkluderade även mig själv.
Min sista anställningsdag är 15 december 2009...
..om det inte dyker upp nåt.

Finns tjänster ute att söka på mitt område. Vi ska bli färre chefer och
jag måste verkligen ta mig en stark funderare om jag ska söka eller inte.

Magkänslan säger en sak, ganska starkt faktiskt...kommer nog gå på den.

Ja, shit vilken vecka...pust....avslutningen var desto grymmare med
en helt överlägsen midsommarfest och annat kul som avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0