Ibland kan man bli så....

....arg....eller frustrerad.....

hittar inte riktigt orden...

Men ibland känns det som lögn i helvete att det kan gå ens väg liksom.

Jag tror på att man måste göra aktiva val i livet och välja sin egen väg.

Saker kommer inte bara ramla över en.
Det gäller både jobb som kärlek.
Man får ta tag i saker och göra aktiva val för vad man vill jobba med,
eller vem man vill vara med.

När något av det sen inte riktigt blir som man vill blir man typ:

Va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.....

Jag känner själv att jag inte kunde gjort på nåt annat sätt, men det är bara surt.
Var tvungen att sticka ut och springa igår.
Sprang så jävla fort som jag aldrig gjort på min runda.
Sjukt mycket adrenalin!

Helt vansinnigt trött hela kvällen men det var det värt...

Det arga gick bort vilket var skönt....behövde rensa ur lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0