Mitt i massa....

....mitt i massa saker....

Spelningar med coverbandet....styrelseuppdrag i föreningen....övermassa på jobbet....
....korpen i fotboll....+ vanligt tjaffs....

...håller på att gå åt.

Går än så länge. Det är bara en begränsad period så det är okej.

Vann korp-matchen idag med 4-1. Alldeles strålande.
Jag var bäst!....öh....njae, knappast.
Erik var grym faktiskt. Han är tung där han kommer älgande.
Elina var med också. Hon var riktigt bra. Kul som fan hade vi!!!

Så mycket som händer....

Var och käkade lunch idag med en VIK-spelare. Kanske fånigt att ha det anonymt
men man vet aldrig. Han var riktigt imponerad av de nya backarna:
Per Helmersson och Alexander Ribbenstrand. Riktigt starka killar sa han.
Faaaaaaan, va kul. Han såg sjukt mycket fram emot säsongen...
Jag med nu!!!!! Bara några månader kvar....

Åh, måste fixa mat, å förbereda styrelsemöte imorrn, å fixa lite, duscha, äta....
Hinner inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0