Andas

Sicken fart det är.

Oftast uppstår ett märkligt fenomen i Ottos liv.

Rätt lugnt å skönt så där så han tänker att han kan ta på sig nåt att göra..
Helt okej....känns kul....

På nåt märkligt vis händer massa saker jämt samtidigt.
Fattar inte det. Har klurat på hur mycket jag kan påverka själv i allting.
Säkert några saker, men oftast är det som ett omen att när jag tar på
mig lite grejer så "vips" händer 1000 andra grejer också samtidigt.

Nu är jobbet helt galet...helt galet....helt galet....
...otroligt mycket. Känns inte som jag har tid att vara hemma typ.

  • Blev vald till vice ordförande i bostadsrättsföreningens styrelse i måndags.
  • Korpen-säsongen har börjat.
  • Har ett jobb i min firma som jag behöver börja med.
  • Har två gigs med coverbandet inom närmsta månad.

Blir tyvärr mer stressad vilket inte är så bra när Isa är här känner jag.
Dumt, dumt. Måste priorietera. För hennes skull.

Imorgon fredag, det är skönt!

Nu ska jag tända ljus och dricka te och koncentrera mig på att andas!
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

Kommentarer
Postat av: L

haha tända ljus och andas låter som värsta hippien!

2009-05-15 @ 05:26:12
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0