Märkligt

Tänk vad skumt det är.

Känns som jag snubblar runt på en liten tråd,
samtidigt som jag balanserar på massa prylar

Sätter jag ner foten på ena sidan tappar jag sakerna i vänsterhanden.
Sätter jag foten till vänster faller sakerna i högerhanden...

Om vi byter ut allt till personer så kan det kännas som Västerås
är mindre än vad man ibland tror....riktig byhåla.

Alla har nån connection med alla känns det som.

Den sa det om den, och han gjorde så mot henne som den tredje
kände....och han har sagt det till hennes kompis....

Alltså det är en soppa med kompisar, tjejer, killar, ex och allt vad det är.

Ingen fara på taket än, inget jättekatastrofalt har hänt...
Tappade ut lite saker förra veckan, men det är fortfarande
svårt att få med alla prylarna till slutet av linan utan att stjälpa ut nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0