Oj....

....för olika saker...

Det blir rörigt i huvet.

Göteborg var svin-kul....hemma är det väl så där måste jag säga....

Helt okej, men ja, rörigt...

Jobbet är nog VM i kaos just för tillfället. Mycket som händer, vilket det
iof alltid har varit men kanske inte så mycket samtidigt.
The finans-kris is showing som man säger...

Annars är det rätt bra, men lite konstigt kan jag tycka....
....saker lär väl räta ut sig rätt snart....

Skönt med en helt jävla hemlig blogg....som ingen fattar nåt av eftersom
jag känner att jag inte vill vara så konkret....hmm....känns ju märkligt faktiskt....

Imorrn bär det iväg på Ledarträff i två dagar nedåt sörmland.
Trevligt visserligen, men jag känner faktiskt att jag hellre skulle velat vara hemma
denna gång. Jääääääääääätte mycket på jobbet som jag skulle behöva göra...
....kommer ha kul dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0