Surprise me!

Kom igen!!!!!

Gör nåt!

Nån kan väl överraska mig....

"Hej, jag har ingen lust att gå ut idag. Kan jag komma förbi och hänga lite?"

Plinga på dörren - spontanbesök

Gör nåt oväntat.
Har ingen lust att messa, ringa, fixa trixa....

vänta det ringer

(10 min senare)

Nä, var ingen surprise....

Försöker beskriva en känsla som kan låta otroligt egoistisk men än dock....
Känner att jag skulle vilja (just nu) att nån kunde höra av sig till mig med nåt kul.
Ibland får jag känslan (kan va felaktigt, men det är känslan) att jag alltid ringer
men blir sällan uppringd själv....

Kära nån va tragiskt det lät...så är det faktiskt inte...

Nu när jag tänker efter så hamnar vi ner på några få personer....
kanske jätte-jätte-få som jag bara skulle vilja att de (eller den) bara kunde
överraska mig...visa nån annan sida...visa lite vilja att ses, att vilja prata...
One-way-communication sucks!

Suprise Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0