Fula barn

Magnus: Du, jag har en tanke

Elina: Vad?

Magnus: När jag var ute å gick igår tänkte jag på att det är jättemånga fula
som har partner, förhållande, barn och familj och så...

Elina: Hehe...ja.....

Magnus: ....och jag är ju jätte-snygg, så varför har jag ingen då?

Elina: Haha...det kan va så att de fula inte har så höga krav.
De tar ju vem som helst...Vi snygga nöjer oss inte med vad som helst...

Magnus: Aha...men du, nu kom jag på en sak till...

Elina: Vadå?

Magnus: Det är ju förskräckligt!

Elina: Vaaaaaaaaad?

Magnus: Om de fula bara är ihop med varann kommer det ju bara bli fula barn!

Elina: Åh, neeeeej. Vad gör vi då då?

Magnus: Jag vet...vi samlar ihop massa snygga och sen parar vi dem med varann
så det bara blir snygga barn!!!!

..............

....hmm....intelligenta konversationer som livet är fulla av!
Roliga är de i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0