Jag har PMS

Ibland, som nu känns det bara som en enda soppa med grejer hit och dit.

Irriterad....jag har PMS!

Jobba, prestera, hålla reda på allting...stor organisationsförändring på
gång på jobbet, oro i leden, samtidigt som jag måste nånstans hitta tid
för att jobba på min egen framtid.

Hitta ett jobb...!!!

Blir galen...tiden räcker inte till.....PMS!!!

Var ute och sprang idag efter jobbet.

Kände mig fet, tung, dåligt flås, irriterad på allt....
Mosade som ett svin på ren adrenalin...egentligen gick det väl okej.
Känner mig tung i kroppen...gillar inte det...

Några kilo plus känns det som...inte bra...

Mindre kalajsande på helgerna och mer motion är receptet.
Har jour denna vecka och nästa så det blir ju lugnt av sig självt då.
Bra!

Ska ta hand om mig och träna i helgen. Vill lägga tid på det.
Ner till Friskis på lördag, köpa gym-kort och mosa!

Det är ju dags att bestämma sig som Fredrik säger.
Bestämma vad som är viktigt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0