Håcky å Foppåll

Nu är det sjukt nära jujje....16 september hemma mot Leksand smäller det.

Ska försöka gå på sista träningsmatchen nästa helg också.

Värvar friskt så här i slut-tampen gör de.
Mycket intressant.

Back, Jonnie Karlsson från Björklöven
Center, Henrik Nordfeldt - gammal pensionär
Forward, Christian Larrivée - mördar-kanadick

Kan bli riktigt bra vinter.

Har verkligen för mig att jag skrev exakt samma rader inför förra säsongen
så det handlar väl förmodligen bara om att jag längtar som ett as tills det
sätter igång. Kommer bli suveränt!

Gillar verkligen stämningen och atmosfären i ABB Arena,
smyga runt, dricka kaffe, kolla hockey, småprata lite....
It's Otto-style!

-----------------------
-----------------------

Fick med Isa på fotboll i veckan förresten. Hahaha
I lördags åkte vi och kollade på när Jonas son Anton lirade.
Kul tyckte jag....Isa så där....men ändå lite intresserad...
När vi åkte hem och förbi arena-området frågade jag vilken
hockeymatch hon ville gå på i vinter...

- Ingen, jag haaaatar hockey...
- Va tråkigt då.
- Men vi kan gå på fotboll istället pappa.
- Ja det kan vi absolut göra, på måndag (derby i div. 1 mellan VSK-Syrianska)
- Ja, jag är nog född för att vilja gå på fotboll tror jag.

Vi kan väl säga så här...
Jag är glad att jag fick med henne på en match för nån mer fotboll blir det inte.
Men 1 påse chips, en chokladkaka, 50cl fanta och otaliga sms till mamma senare
så åkte vi alla fall hyffsat nöjda hem....

Fan ska nog lura med henne på en hockeymatch i vinter åtminstone....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0