Varför är det inte viktigt?

Varit ute och sprungit precis....

...fy va tungt det var idag.

Vet att jag skippat lunchen och i princip left på en macka och två bullar,
trött som få efter veckan osv osv...men men...

Kom att tänka på Fredrik.

Jävla Fredrik!

Jävla Fredrik att ha rätt!

Brukar gnälla ibland över att jag inte har tränat så mycket som jag vill
och hans svar blir då:
- Varför tycker du inte det är viktigt då?

- Men det är ju viktigt säger jag ju.

- Nä, för om det hade varit viktigt för dig så hade du tränat.

Ååååååååååååååååååååååh

Fredrik har ju helt rätt den gamle golf-coachen.

Det som är viktigt för en gör man.
Man skulle aldrig skita i sina barn, sin partner eller sitt jobb.

Det sitter ju i huvudet.
BARA I HUVUDET

Gäller ju allt med träning, vad man äter, hur mycket man dricker etc....
Prioritering!

Behöver en mental coach och ett vecko-schema...

...hmm...vecko-schema...det kanske är tricket????....ska fundera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0