Men Bush då....

Några minnesvärda citat från George W. Bush...

Fantastiskt....


Huvuddelen av vår import kommer från andra länder.


Vi oroar oss för aids här i Vita huset. - tro inget annat.


Jag har egna åsikter - starka åsikter - men jag tror inte alltid på dem


Lär ett barn att läsa och han eller hon kommer att klara ett läskunninghetsprov.


Jag vet att vi människor och fiskarna kan leva i fred med varandra.


När jag var ung och oansvarig, var jag ung och oansvarig.


En av de bästa sakerna med böcker är att det ibland finns fantastiska bilder i dem.


Senatorn måste förstå att om han ska... han kan inte få båda delarna. Han kan inte sätta sig på sina höga hästar och sen ta den breda vägen.


Jag vet att jag är redo för det här jobbet, och om inte så är det sådant som händer.





källa: www.ordsprak.se


Kommentarer
Postat av: Lindie

Hihi hely hysteriskt roligt!



Vad vore världen utan Bush?

2010-01-07 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0