Don't Look Back In Anger

Don't look back in anger....

....eller hur!!??

Det vore något för mig själv att leva efter, verkligen.

Tänk att jag har så svårt att låta bli att ångra mig, tänka att om det hade varit si eller så så hade det kunnat sluta/bli på ett annat sätt....va är det?

SKÄRP MIG

....och skärpning på en gång tack!

Japp, nu blir det någon form av ändring, för så tänker jag inte leva.

Gjort är gjort, kommer aldrig mer igen.
Gjort är gjort efter de förutsättningar som fanns just då. Man handlar efter de känslor och de vetskaper man har för stunden.
Självklart måste man ju få ångra sig och tala om att man har fel.
Det kan jag, men acceptansen....
...Acceptansen att inse att saker är som det är och de har blivit som det är och nu får jag ta nya tag härifrån.

Den acceptansen tänker jag ha från och med nu.

Så det så!

Kommentarer
Postat av: Lena

det härliga med livet är att man får ändra sig och byta åsikt hur mycket man vill och hur ofta man vill och inte behöver man skämmas för det heller. Fast ibland är det jobbigt att behöva tycka något, lättare att bara flyta med...
ha det gott!

2007-04-22 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0