Kammelljånt

Som en kameleont!

Så känner jag mig lite.....idag blev det pappa-dräkten som åkte på.

Har haft en helt underbar vecka med Linda. Jag är sjukt kär!
I 2,5 månader har hela jag bara funnit ro och frid med denna människa.
Hon får mig att känna mig bäst i hela världen.

Sen på fredagen varannan vecka så kommer lilla underbara ungen hit till mig.
Då får jag liksom svida om, byta kostym....
....det känns alltid konstigt precis när det är dags, som att nånting fattas...
....den ena ut, den andra in....

....haha, låter ju helt makabert, men om man kan ta ett steg tillbaka och se på det
så känns det ungefär så.

Den andra kostymen ska tvättas och bli torr, hängas upp och strykas noga så den är extra
fin och fräsch till nästa fedag. Då kör vi igen.

Och så håller det på. Inte för alltid så klart....blandningen mellan känslan/omdömet/förnuftet
får bestämma när det är dags för nästa steg, men så här kommer det se ut tills vidare....

....ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0