Lite piggare dag

Känns som jag är en piggare varelse idag.

Lite kvar dock.....men inte så farligt....

Ibland är det jobbigt att stanna upp och tänka efter....
Nalle Puh - hjärnan kokar över av funderingar och tankar om det ena och det andra...

Jag har verkligen världens bästa stöd i min flickvän som alltid säger bäst saker.

Jag behöver ju också fundera på alla saker som händer i mitt liv,
jag vill ju att allt ska bli braaaaaaaaaaaaaa i slutet.

Alla ska sluta lyckliga (hatar filmer med olyckliga slut, de måste springa ifatt varandra
på flygplatsen i slutet).

Ibland blir det lite tungt att bära bara, att jag måste fixa så att alla blir glada i slutet.
Hur snäll och hur väl jag än menar så kan jag inte axla det själv.

Jag vet ju det, egentligen, men jag kan inte riktigt acceptera det, inte finna ro i det.
Ofta bara en känsla av att inte räcka till....men jag kämpar.....mot en sundare inställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0