Jag är inte min bästa kompis

Nä, vet du vad.

Snälle, snälle Ottosson.

Fixar-Frasse.
Den fantastiske, otrolige mannen som fixar bra för alla i hela världen....
....utom för sig själv.

Har bytt möbler med mitt ex.

Herregud, vad håller jag på med????

Inte ville jag ha möblerna, vilket jag visste egentligen, skrev ju om det här på
bloggen också....men ändå försöker jag hitta positiva saker i såna situationer,
intala mig själv att det nog visst är bra för att...bla, bla bla.....

Suck!

Varför inte lyssna på vad jag själv vill istället och bespara mig själv
massa ånger-känslor, irritation och besvikelse på mig själv.

Bytt är bytt och jag kan inte ta tillbaka något jag lovat, så måste det vara.
Men snälla lilla jag, tänk efter före istället så slipper du sura i efterhand.

Ibland är jag inte min bästa kompis!

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

fördelen är att nu kan du kasta ut soffan och köpa dig en ny. Det var väldans vad svårt det var att hälsa på er. I söndags såg vi framför oss kaffe och goda bullar efter en invigning av bruksleden i Hallstahammar (vi spelade in den, inte gick vi inte...), men vi gör nya tappra försök

2007-09-04 @ 13:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0